Audi Coupe

czasem trzeba zasiąść za kierownica czegoś dziwnego............

Audi Coupe

Postprzez Wiktor » Nie Lut 02, 14 20:56

Mam takie piękne autko na zbyciu.
Wziąłem w rozliczeniu.
zarejstrowane, ubezpieczone, przegląd
silnik 5 cylindrowy chyba 2,3
nie quattro
Załączniki
idą zmiany
Awatar użytkownika
Wiktor
 
Posty: 7579
Rejestracja: Czw Lip 24, 08 20:54
Miejscowość: Elbląg

Re: Audi Coupe

Postprzez Luksky » Nie Lut 02, 14 21:10

wziałbym za połowę tego co wołasz :) od razu.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky
 
Posty: 16265
Rejestracja: Wto Cze 05, 07 23:14
Miejscowość: Święciechowa
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...

Re: Audi Coupe

Postprzez rozi » Nie Lut 02, 14 21:23

a jaka cena?
Awatar użytkownika
rozi
 
Posty: 295
Rejestracja: Śro Mar 16, 11 22:53
Miejscowość: Rzeszów

Re: Audi Coupe

Postprzez Luksky » Nie Lut 02, 14 22:26

rozi napisał(a):a jaka cena?



z tego co mi Prezes mówił wczoraj przez komórę, a trzeźwy raczej był, to ok dyszki.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky
 
Posty: 16265
Rejestracja: Wto Cze 05, 07 23:14
Miejscowość: Święciechowa
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...

Re: Audi Coupe

Postprzez rozi » Nie Lut 02, 14 22:45

ładna ale nie aż tak
Awatar użytkownika
rozi
 
Posty: 295
Rejestracja: Śro Mar 16, 11 22:53
Miejscowość: Rzeszów

Re: Audi Coupe

Postprzez Luksky » Nie Lut 02, 14 22:47

rozi napisał(a):ładna ale nie aż tak



dokładnie :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky
 
Posty: 16265
Rejestracja: Wto Cze 05, 07 23:14
Miejscowość: Święciechowa
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...

Re: Audi Coupe

Postprzez Rob_trike » Pon Lut 03, 14 08:06

dycha nie dycha ale X11 kusi :mrgreen: pisz Wiciu na Pw co i jak
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
Rob_trike
TRAJKERS
 
Posty: 9368
Rejestracja: Nie Sie 30, 09 20:24
Miejscowość: Radziejów
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg

Re: Audi Coupe

Postprzez Czarek-trike » Pon Lut 03, 14 11:23

Rob_trike napisał(a):dycha nie dycha ale X11 kusi :mrgreen: pisz Wiciu na Pw co i jak


zamienił byś motór na auto? :shock: :shock: :mrgreen: desperat? :mrgreen:

to może X11 za wspaniałego łopla vectre B z podtlenkiem Lpg? :mrgreen: :mrgreen:
Albo grubo-albo wcale ;)
Czarek-trike
 
Posty: 8519
Rejestracja: Czw Maj 22, 08 17:13
Miejscowość: Wałcz

Re: Audi Coupe

Postprzez Rob_trike » Pon Lut 03, 14 12:39

vectra to nie klasyk :mrgreen: :lol: :lol: :lol: a jak znam Wicia to dał max 5k :mrgreen:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
Rob_trike
TRAJKERS
 
Posty: 9368
Rejestracja: Nie Sie 30, 09 20:24
Miejscowość: Radziejów
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg

Re: Audi Coupe

Postprzez Rob_trike » Pon Lut 03, 14 12:46

eeee popatrzyłem na ceny - max 3k :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
Rob_trike
TRAJKERS
 
Posty: 9368
Rejestracja: Nie Sie 30, 09 20:24
Miejscowość: Radziejów
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg

Re: Audi Coupe

Postprzez Wiktor » Pon Lut 03, 14 16:32

normalnie Rob miałby racje.
ale tym razem poszło cos mi zupełnie zbednego o dosc duzej wartości.
fele do tej audi kosztowały 1500pln.
A mi nie zalezy na sprzedaży.
zabaczycie fotki jak ją umyję :lol: :lol:
idą zmiany
Awatar użytkownika
Wiktor
 
Posty: 7579
Rejestracja: Czw Lip 24, 08 20:54
Miejscowość: Elbląg

Re: Audi Coupe

Postprzez adaśko » Pon Lut 03, 14 17:18

Wiktor mam 4 takie fele 16ki rozstaw śrub 5x120 , dwie jeszcze w trajce , chętnie zamienię na jakieś dwie o rozstawie np. 4x100
Załączniki
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
adaśko
 
Posty: 4072
Rejestracja: Sob Kwi 10, 10 13:08
Miejscowość: Gdańsk
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!

Re: Audi Coupe

Postprzez Luksky » Pon Lut 03, 14 17:27

to w końcu sprzedajesz czy nie?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky
 
Posty: 16265
Rejestracja: Wto Cze 05, 07 23:14
Miejscowość: Święciechowa
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...

Re: Audi Coupe

Postprzez Wiktor » Pon Lut 03, 14 17:28

dawaj fotę drugich i szerokość felg
idą zmiany
Awatar użytkownika
Wiktor
 
Posty: 7579
Rejestracja: Czw Lip 24, 08 20:54
Miejscowość: Elbląg

Re: Audi Coupe

Postprzez adaśko » Pon Lut 03, 14 20:25

drugie takie same , szerokość hmm 8'' bodajże , dekli brak
Aha te w trajce mają wkręcone po 5 szpilek w ramiona i są pomalowane na czarno , tzn. do odnowienia :lol:
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
adaśko
 
Posty: 4072
Rejestracja: Sob Kwi 10, 10 13:08
Miejscowość: Gdańsk
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!

Re: Audi Coupe

Postprzez Wiktor » Pon Lut 03, 14 21:51

Napaliłem sie bo myslalem ze masz takie jak w audi.
zobacz na focie jak wygladaja tylne :mrgreen: :mrgreen:
idą zmiany
Awatar użytkownika
Wiktor
 
Posty: 7579
Rejestracja: Czw Lip 24, 08 20:54
Miejscowość: Elbląg

Re: Audi Coupe

Postprzez adaśko » Pon Lut 03, 14 22:22

parapetów niestety nie mam :lol: jakbym posiadał to bym nie zmieniał hehe
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
adaśko
 
Posty: 4072
Rejestracja: Sob Kwi 10, 10 13:08
Miejscowość: Gdańsk
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!

Re: Audi Coupe

Postprzez Luksky » Pon Lut 03, 14 23:05

Ja mam oryginalne szprychowane bbs z epoki.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky
 
Posty: 16265
Rejestracja: Wto Cze 05, 07 23:14
Miejscowość: Święciechowa
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...

Re: Audi Coupe

Postprzez Luksky » Śro Lut 26, 14 01:14

Jeżeli jest jak mówisz = biorę.

Co prawda nie mam jeszcze tyle pieniędzy , ale daj mi kilka dni

Temat zamykam aby sie Loża odpierdoliła.

i nie wklejac mi tu żadnych zdjęć tępych cip!
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky
 
Posty: 16265
Rejestracja: Wto Cze 05, 07 23:14
Miejscowość: Święciechowa
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...

Re: Audi Coupe

Postprzez Rob_trike » Śro Lut 26, 14 07:47

dlaczego nie wklejać ? :mrgreen:
Załączniki
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
Rob_trike
TRAJKERS
 
Posty: 9368
Rejestracja: Nie Sie 30, 09 20:24
Miejscowość: Radziejów
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg

Re: Audi Coupe

Postprzez Luksky » Śro Lut 26, 14 21:39

Rob_trike napisał(a):dlaczego nie wklejać ? :mrgreen:



Czaruś - weź ręczniki i żel przed komputer

Image
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky
 
Posty: 16265
Rejestracja: Wto Cze 05, 07 23:14
Miejscowość: Święciechowa
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...


Wróć do Cztery koła



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość