Piec GARBATEGO

Piec GARBATEGO

Postprzez KUBUŚ » Nie Sie 06, 17 16:48

Witajcie morze ktoś z was pomorze .Posiadam dwa bloki jeden jest AS 41 wał 55 mm otwór pod cylindry 90 tłoki po wymiarach wychodzą na 1.3 i drugi mam niby przygotowany po osiowaniu z oznaczeniem H .Chodzi mi że pasowało by mi zrobic jeden na zero tylko ten AS jest wyślizgany dość dobrze i tak patrzyłem na ten H z uśmiechem który na razie ustał bo wymiary pod panewki główne ma takie same tylko panewki wałka rozrządu są szersze i tu mam banie bo nie wiem jaki ma być wałek i jakie te panewki ,mało tego to ostatnia panewka jest bez zamka .Nie wiem czy tego AS dać do osiowania i wał do zrobienia i czy do niego na wymiarze 55 mm czopy główne można zpiąć tłoki np .85.50 lub nawet 87 bo skok tłoka taki sam a pojemność by poszła w górę i jeśli mnie to nie myli to jakieś HP by wzrosło .Jeśli wiece coś na ten temat to proszę o pomoc .
Awatar użytkownika
KUBUŚ
 
Posty: 50
Rejestracja: Nie Lip 23, 17 14:00

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez custom » Nie Sie 06, 17 16:57

Temat silnika garba był nie raz wałkowany na forum .Zawsze wychodzi żeby nie pakować się w drogi remont . Liczyłeś może ile wydasz kasy na ten remont?
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
custom
TRAJKERS
 
Posty: 6909
Rejestracja: Nie Paź 11, 09 17:00
Miejscowość: Parzymiechy
Krótki opis: TRAJKERS

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez KUBUŚ » Nie Sie 06, 17 17:14

chciałbym własnie to ogarnąć i policzyć koszty najważniejszy blok wał z resztą sobie poradzę.Gdybym zdobył dobry blok nie wytarty to byłby pewien sukces a z tym widzę jest problem chyba ze nie wiem jak go znaleść
Awatar użytkownika
KUBUŚ
 
Posty: 50
Rejestracja: Nie Lip 23, 17 14:00

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez custom » Nie Sie 06, 17 19:28

Mnie kilka lat temu remont wyszedł 6 tyś złotych Kowall płacił bodajże 7 tyś . Jak się tak upierasz przy silniku garba to jest do sprzedania nowy (100 motogodzin )silnik Garbusa 1200 za 3,5 tyś .Policz koszty remontu , na pewno zapłacisz dużo więcej.
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
custom
TRAJKERS
 
Posty: 6909
Rejestracja: Nie Paź 11, 09 17:00
Miejscowość: Parzymiechy
Krótki opis: TRAJKERS

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez agramer1966 » Pią Wrz 15, 17 20:10

Pozdrawiam ... :D
Naprawa silnika garbus-owego jest śliski temat, cena porządnego remontu je już u przedziale 5 cyfr. Silniki AS (1974-1979, 1600cc 50 kucyka) i H (1967-1970, 1500cc 53 kucyka) powinni być identyczni. Jeżeli są różnicę jeden lub oba mają przebijane numeri. Na dzień dzisiejszy remont się tylko "opłaca" w celach kompletowania zabytkowego garbusa przed 67 rokiem ... reszta je wrzucane kasę w błoto. 90% części w sprzedaży są chińskie, nadające się tylko na dekoracje, a porządne części są drogę jak diabel. Na trajke zaloż flasze, silnik golfa lub subaru i jazda ...
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
agramer1966
 
Posty: 863
Rejestracja: Śro Mar 17, 10 15:53
Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie
Krótki opis: *ASSISTANCE*

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez maciey » Pią Wrz 15, 17 20:47

agramer1966 napisał(a):Pozdrawiam ... :D
Naprawa silnika garbus-owego jest śliski temat, cena porządnego remontu je już u przedziale 5 cyfr. Silniki AS (1974-1979, 1600cc 50 kucyka) i H (1967-1970, 1500cc 53 kucyka) powinni być identyczni. Jeżeli są różnicę jeden lub oba mają przebijane numeri. Na dzień dzisiejszy remont się tylko "opłaca" w celach kompletowania zabytkowego garbusa przed 67 rokiem ... reszta je wrzucane kasę w błoto. 90% części w sprzedaży są chińskie, nadające się tylko na dekoracje, a porządne części są drogę jak diabel. Na trajke zaloż flasze, silnik golfa lub subaru i jazda ...

Witaj Agramer.
W powitalni byłeś :mrgreen:
Z Trajką jest jak z babą...jak się raz za nią zabierzesz to do końca życia będziesz się pierdolił!
Niekoniecznie z tą samą...
Awatar użytkownika
maciey
 
Posty: 1345
Rejestracja: Nie Lip 11, 10 15:26
Miejscowość: Zadupie koło Chełmna
Krótki opis: Narzędziem pracy artystów jest...DŁUTO!!!

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez GREGOR » Pią Wrz 15, 17 21:29

Agramer przyjacielu gdzieś się podziewał ? Jak się masz? Czy coś robisz przy swoim projekcie?
Fajnie że się odezwałeś :D
Gregor
Awatar użytkownika
GREGOR
TRAJKERS
 
Posty: 3548
Rejestracja: Pon Lut 22, 10 09:46
Miejscowość: ŁĘCZNA
Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez mechanior » Pią Wrz 15, 17 23:06

Agramer wpada jak jest debata o garbusach. :wink:
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Awatar użytkownika
mechanior
TRAJKERS
 
Posty: 1865
Rejestracja: Sob Lip 24, 10 22:57
Miejscowość: Ornontowice

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez pawlikTrike » Sob Wrz 16, 17 06:02

mechanior napisał(a):Agramer wpada jak jest debata o garbusach. :wink:


A tych debat co raz mniej, to i Agramer wpada rzadziutko :D
Agramer, co tam u Ciebie?
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
Awatar użytkownika
pawlikTrike
TRAJKERS
 
Posty: 6532
Rejestracja: Czw Sty 28, 10 12:43
Miejscowość: Gdańsk/Gdynia/Kielno
Krótki opis: TRAJKERS

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez kowall » Sob Wrz 16, 17 07:42

pawlikTrike napisał(a):
mechanior napisał(a):Agramer wpada jak jest debata o garbusach. :wink:


A tych debat co raz mniej, to i Agramer wpada rzadziutko :D

To fakt , forumowych --garbatych -- traj ,zostało tylko parę , ale nie wiem czy to jest powód do smutku :wink:
Awatar użytkownika
kowall
TRAJKERS
 
Posty: 1948
Rejestracja: Czw Paź 31, 13 13:00
Miejscowość: Olesno

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez KUBUŚ » Nie Wrz 17, 17 18:04

agramer1966 napisał(a):Pozdrawiam ... :D
Naprawa silnika garbus-owego jest śliski temat, cena porządnego remontu je już u przedziale 5 cyfr. Silniki AS (1974-1979, 1600cc 50 kucyka) i H (1967-1970, 1500cc 53 kucyka) powinni być identyczni. Jeżeli są różnicę jeden lub oba mają przebijane numeri. Na dzień dzisiejszy remont się tylko "opłaca" w celach kompletowania zabytkowego garbusa przed 67 rokiem ... reszta je wrzucane kasę w błoto. 90% części w sprzedaży są chińskie, nadające się tylko na dekoracje, a porządne części są drogę jak diabel. Na trajke zaloż flasze, silnik golfa lub subaru i jazda ...



Witam spoko w trajce mam silniczek dzwon i jak na razie hula ,ale mam własnie drugi blok AS 41 i zastanawiam się nad tematem podkręcenia komina na większy ogień he ale z tego co widzę to nie takie proste i tanie
Awatar użytkownika
KUBUŚ
 
Posty: 50
Rejestracja: Nie Lip 23, 17 14:00

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez GREGOR » Pon Wrz 18, 17 06:44

KUBUŚ napisał(a):
agramer1966 napisał(a):Pozdrawiam ... :D
Naprawa silnika garbus-owego jest śliski temat, cena porządnego remontu je już u przedziale 5 cyfr. Silniki AS (1974-1979, 1600cc 50 kucyka) i H (1967-1970, 1500cc 53 kucyka) powinni być identyczni. Jeżeli są różnicę jeden lub oba mają przebijane numeri. Na dzień dzisiejszy remont się tylko "opłaca" w celach kompletowania zabytkowego garbusa przed 67 rokiem ... reszta je wrzucane kasę w błoto. 90% części w sprzedaży są chińskie, nadające się tylko na dekoracje, a porządne części są drogę jak diabel. Na trajke zaloż flasze, silnik golfa lub subaru i jazda ...



Witam spoko w trajce mam silniczek dzwon i jak na razie hula ,ale mam własnie drugi blok AS 41 i zastanawiam się nad tematem podkręcenia komina na większy ogień he ale z tego co widzę to nie takie proste i tanie

Nikt nie mówił że będzie tanio, Subaru też ma swoją cenę, ale jest lepiej dostępne. Wszystko zależy od tego co oczekujemy :wink:
Gregor
Awatar użytkownika
GREGOR
TRAJKERS
 
Posty: 3548
Rejestracja: Pon Lut 22, 10 09:46
Miejscowość: ŁĘCZNA
Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez seat » Pią Wrz 22, 17 19:31

tylko jak cie juz fantazja poniesie i zdecudujesz sie na silnik subaru
to albo sladami gregora cale autko i wtedy wiesz co masz juz przy placeniu i bier wszystko
czyli
silnik pompa paliwa kable cale od srodka po sam silnik lacznie z kolumna kierownicy i kluczykiem
a jak masz wiecej kasy ja mam dwa silniki 2,2 z 91 roku od subaru w jednym sa glowice juz zrobione czyli szlif kosmetyczny i czyszczenie zaworow gniazd nowe uszczelki
pozostaje tylko reszte uszczelek na caly silnik kupic to jakies 800 zloty potem rozrzad nastepne 700 i dorobic albo dokupic kable ze stacyjka i kompem \
czyli kup sobie subaru i przekladaj
seat
 
Posty: 350
Rejestracja: Pią Wrz 26, 14 22:26
Miejscowość: Opatowek kolo kalisz ( newbury)

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez KUBUŚ » Nie Wrz 24, 17 20:34

Spoko ja zostanę jednak przy garbatym od dziecka mi się podobały, a to ze wole motocykle i mogę je połączyć z piecem garbatego to mi wystarczy ,po prostu go lubię .Wiem ze wsadzenie silnika to nie taka znowu trudna sprawa ,ale ja zostaje z garbatym .Chce ich poznać bliżej bo mimo zawsze mi się podobały to kontakt miałem słaby ,ale myślę że czas to nadrobić.Wszystko przychodzi a wiekiem ehehh :D
Awatar użytkownika
KUBUŚ
 
Posty: 50
Rejestracja: Nie Lip 23, 17 14:00

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez Baran » Sob Paź 07, 17 14:18

Rozumiem i popieram :twisted:
Awatar użytkownika
Baran
 
Posty: 815
Rejestracja: Pon Gru 21, 09 20:00
Miejscowość: Legnica

Re: Piec GARBATEGO

Postprzez agramer1966 » Sob Paź 07, 17 18:44

Rozumiem i popieram :twisted:
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
agramer1966
 
Posty: 863
Rejestracja: Śro Mar 17, 10 15:53
Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie
Krótki opis: *ASSISTANCE*


Wróć do Trajki na Garbusach



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość