Żywice i maty

Wszystko związane z handlem od A do Z

Żywice i maty

Postprzez custom » Czw Cze 21, 18 14:45

Mam do zrobienia karoserię z laminatu i jeszcze parę rzeczy . Pytanie jakie materiały kupić do tego żeby się nie męczyć. Forma też będzie robiona więc muszę kupić tego sporo . Niektórzy kleili więc doświadczenie jest .
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
custom
TRAJKERS
 
Posty: 6838
Rejestracja: Nie Paź 11, 09 17:00
Miejscowość: Parzymiechy
Krótki opis: TRAJKERS

Re: Żywice i maty

Postprzez winda » Czw Cze 21, 18 17:39

Zadzwoń do Skorpiona
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
winda
TRAJKERS
 
Posty: 12303
Rejestracja: Sob Kwi 25, 09 17:31
Miejscowość: LUBLIN

Re: Żywice i maty

Postprzez dark » Czw Cze 21, 18 18:35

Powie Ci cytuję " żebyś się gumowym młotkiem w głowę popukał jak chcesz coś z żywicy robić " :wink: :wink: :wink:
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Awatar użytkownika
dark
TRAJKERS
 
Posty: 3450
Rejestracja: Nie Mar 14, 10 21:54
Miejscowość: Kalisz

Re: Żywice i maty

Postprzez custom » Czw Cze 21, 18 19:33

dark napisał(a):Powie Ci cytuję " żebyś się gumowym młotkiem w głowę popukał jak chcesz coś z żywicy robić " :wink: :wink: :wink:

Yyyy , nie kumam o co kaman :?
Skorpion handluje żywicą ?
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
custom
TRAJKERS
 
Posty: 6838
Rejestracja: Nie Paź 11, 09 17:00
Miejscowość: Parzymiechy
Krótki opis: TRAJKERS

Re: Żywice i maty

Postprzez andrzejqs » Czw Cze 21, 18 19:41

Z zakupem żywicy to różnie bywa na aledrogo sprzedają różne wynalazki np. żywice posadzkowe jako żywice konstrukcyjne, na pewno no początek nie nadaje się żywica poliestrowa novola bolda i podobne z czerwonym utwardzaczem w tubce jest droga i szybko wiąże, zanim się ogarniesz to masz kubek twardej żywicy musisz kupić żywicę wolną niewymagającą jakiegoś wygrzewania.bardzo dobry dostawca żywic to havel

http://www.havel-composites.pl/index.ph ... eli_i_form

Zadzwonić, powiedzieć co chcesz robić i ile masz kasy i paczka z kompletem materiałów przychodzi.
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
andrzejqs
 
Posty: 1323
Rejestracja: Nie Kwi 10, 11 17:22
Miejscowość: Zawiercie

Re: Żywice i maty

Postprzez custom » Pią Cze 22, 18 05:23

Dzięki Andrzej , a żelkot czy jak to się nazywa :D też kupię u nich ?
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
custom
TRAJKERS
 
Posty: 6838
Rejestracja: Nie Paź 11, 09 17:00
Miejscowość: Parzymiechy
Krótki opis: TRAJKERS

Re: Żywice i maty

Postprzez dark » Pią Cze 22, 18 08:10

custom napisał(a):
dark napisał(a):Powie Ci cytuję " żebyś się gumowym młotkiem w głowę popukał jak chcesz coś z żywicy robić " :wink: :wink: :wink:

Yyyy , nie kumam o co kaman :?
Skorpion handluje żywicą ?

Zacytowałem słowa Skorpina z Babek jak przywiózł swoją srebrną traje chodzi oto że szlifowania i klejenia ma lo dziurki w nosie a w stodole 10 cm warstwy pyłu od szlifowania .
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Awatar użytkownika
dark
TRAJKERS
 
Posty: 3450
Rejestracja: Nie Mar 14, 10 21:54
Miejscowość: Kalisz

Re: Żywice i maty

Postprzez BOOM » Pią Cze 22, 18 10:01

Polimal Spółka Jawna
A. Sanetra J. Kuźmicki J. Sanetra
Spacerowa 5, 41-250 Czeladź
tel.: 32 265 04 90
fax.: 32 269 38 90

Custom ja zawsze wszystko brałem od nich, mają wszystko czego potrzebujesz ,maty, żywice i co tylko zapragniesz :D
Awatar użytkownika
BOOM
 
Posty: 337
Rejestracja: Sob Sty 11, 14 17:48
Miejscowość: MIKOŁÓW

Re: Żywice i maty

Postprzez andrzejqs » Pią Cze 22, 18 14:41

W hawlu mają wszystko kwestia czy ci potrzeba rzelkot jeśli zamierzasz budować karoserie masowo to tak, jeśli tylko jedną sztukę to nie zabardzo Booma dostawca też ma dobre żywice
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
andrzejqs
 
Posty: 1323
Rejestracja: Nie Kwi 10, 11 17:22
Miejscowość: Zawiercie

Re: Żywice i maty

Postprzez custom » Sob Cze 23, 18 05:36

Dzięki chłopaki , na naukę nigdy nie jest za późno . Blachy mam już po dziurki w nosie , ostatnio zmogłem sobie rękę .
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
custom
TRAJKERS
 
Posty: 6838
Rejestracja: Nie Paź 11, 09 17:00
Miejscowość: Parzymiechy
Krótki opis: TRAJKERS

Re: Żywice i maty

Postprzez pawlikTrike » Sob Cze 23, 18 07:42

Nie zapomnij kupić dobrej maski z filtrami węglowymi
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
Awatar użytkownika
pawlikTrike
TRAJKERS
 
Posty: 6444
Rejestracja: Czw Sty 28, 10 12:43
Miejscowość: Gdańsk/Gdynia/Kielno
Krótki opis: TRAJKERS

Re: Żywice i maty

Postprzez custom » Sob Cze 23, 18 23:15

pawlikTrike napisał(a):Nie zapomnij kupić dobrej maski z filtrami węglowymi

Znaczy że smród jak z murzyńskiej chaty w czasie obiadu ?
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
custom
TRAJKERS
 
Posty: 6838
Rejestracja: Nie Paź 11, 09 17:00
Miejscowość: Parzymiechy
Krótki opis: TRAJKERS

Re: Żywice i maty

Postprzez Sulkyrider » Sob Cze 23, 18 23:23

custom napisał(a):
pawlikTrike napisał(a):Nie zapomnij kupić dobrej maski z filtrami węglowymi

Znaczy że smród jak z murzyńskiej chaty w czasie obiadu ?

Pył to drobiny zywicy i szkła. Tak drobne, że osadzają się na płucach i zostają.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
Sulkyrider
TRAJKERS
 
Posty: 11617
Rejestracja: Wto Cze 17, 08 19:05
Miejscowość: Poznań od strony Azji
Krótki opis: Rekwizytor

Re: Żywice i maty

Postprzez kowall » Nie Cze 24, 18 05:06

custom napisał(a):Dzięki chłopaki , na naukę nigdy nie jest za późno . Blachy mam już po dziurki w nosie , ostatnio zmogłem sobie rękę .


Zmogłeś sibie rękę?? ele to na pewno od blachy ? :wink: :mrgreen:
Awatar użytkownika
kowall
TRAJKERS
 
Posty: 1894
Rejestracja: Czw Paź 31, 13 13:00
Miejscowość: Olesno

Re: Żywice i maty

Postprzez custom » Nie Cze 24, 18 09:22

kowall napisał(a):
custom napisał(a):Dzięki chłopaki , na naukę nigdy nie jest za późno . Blachy mam już po dziurki w nosie , ostatnio zmogłem sobie rękę .


Zmogłeś sibie rękę?? ele to na pewno od blachy ? :wink: :mrgreen:

Na pewno od młotka , ból w nadgarstku utrzymuje się już drugi miesiąc .
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
custom
TRAJKERS
 
Posty: 6838
Rejestracja: Nie Paź 11, 09 17:00
Miejscowość: Parzymiechy
Krótki opis: TRAJKERS

Re: Żywice i maty

Postprzez krobia » Nie Cze 24, 18 10:38

custom napisał(a):
kowall napisał(a):
custom napisał(a):Dzięki chłopaki , na naukę nigdy nie jest za późno . Blachy mam już po dziurki w nosie , ostatnio zmogłem sobie rękę .


Zmogłeś sibie rękę?? ele to na pewno od blachy ? :wink: :mrgreen:

Na pewno od młotka , ból w nadgarstku utrzymuje się już drugi miesiąc .

A biceps :?:
z partyzanckim pozdrowieniem
http://www.youtube.com/watch?v=F2fYUMWZLL0
Awatar użytkownika
krobia
 
Posty: 2923
Rejestracja: Nie Kwi 11, 10 11:31
Miejscowość: Krobia k.Torunia

Re: Żywice i maty

Postprzez custom » Czw Cze 28, 18 21:53

Szukam takiej karoserii jak na zdjęciu . Może ktoś ma albo wie gdzie szukać ?
Załączniki
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
custom
TRAJKERS
 
Posty: 6838
Rejestracja: Nie Paź 11, 09 17:00
Miejscowość: Parzymiechy
Krótki opis: TRAJKERS

Re: Żywice i maty

Postprzez seat » Pon Lip 02, 18 21:33

masz wiecej zdjec ?
seat
 
Posty: 349
Rejestracja: Pią Wrz 26, 14 22:26
Miejscowość: Opatowek kolo kalisz ( newbury)

Re: Żywice i maty

Postprzez seat » Pon Lip 02, 18 21:34

cos w podobie ?
Załączniki
seat
 
Posty: 349
Rejestracja: Pią Wrz 26, 14 22:26
Miejscowość: Opatowek kolo kalisz ( newbury)

Re: Żywice i maty

Postprzez custom » Wto Lip 03, 18 05:28

seat napisał(a):cos w podobie ?

Tak , właśnie taka. Podobna jest już namierzona ale ta z Twojego zdjęcia byłaby bez przeróbek .
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
custom
TRAJKERS
 
Posty: 6838
Rejestracja: Nie Paź 11, 09 17:00
Miejscowość: Parzymiechy
Krótki opis: TRAJKERS

Re: Żywice i maty

Postprzez adasko719 » Pon Lip 16, 18 23:37

Custom mam nawet trzy wzory kopyta do nadwozia do błotników i siedzenia fali :) :lol: :lol:
adasko719
 
Posty: 30
Rejestracja: Śro Cze 04, 14 22:04

Re: Żywice i maty

Postprzez custom » Wto Lip 17, 18 08:53

Dzięki , że się odezwałeś . Przyślij fotki i będziemy działać.
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
custom
TRAJKERS
 
Posty: 6838
Rejestracja: Nie Paź 11, 09 17:00
Miejscowość: Parzymiechy
Krótki opis: TRAJKERS


Wróć do Handelek



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości