Wykonam różne części do trike.

Tutaj reklamujemy swoje usługi, godne polecenia warsztaty oraz piętnujemy badziewie i zdzierców.

Re: Wykonam różne części do trike.

Postprzez Luksky » Czw Sie 16, 18 21:45

Cześć Kowal :)

- robisz fajne ramy,
- doskonale spawasz roznymi sprzętami,
- ładnie rysujesz

jak napiszesz, że jeszcze sam sobie do buzi bierzesz, to zrobimy sie zazdrośni :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky
 
Posty: 16265
Rejestracja: Wto Cze 05, 07 23:14
Miejscowość: Święciechowa
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...

Re: Wykonam różne części do trike.

Postprzez kowall » Pią Sie 17, 18 08:32

Hmm Luk .......jak by nie to że ja piszę się przez dwa L L --kowall-- a nie przez jedno L --kowal- jak ten jebany naciągacz który tu kiedyś był , to ktoś mógłby pomyśleć że piszesz o mnie , ale mam nadzieje że tak nie jest ,ale wiesz co luk --szkoda mi cie--.
Awatar użytkownika
kowall
TRAJKERS
 
Posty: 1881
Rejestracja: Czw Paź 31, 13 13:00
Miejscowość: Olesno

Re: Wykonam różne części do trike.

Postprzez Baran » Pią Sie 17, 18 09:44

Luksky napisał(a):Cześć Kowal :)

- robisz fajne ramy,
- doskonale spawasz roznymi sprzętami,
- ładnie rysujesz

jak napiszesz, że jeszcze sam sobie do buzi bierzesz, to zrobimy sie zazdrośni :)


kowall napisał(a):Hmm Luk .......jak by nie to że ja piszę się przez dwa L L --kowall-- a nie przez jedno L --kowal- jak ten jebany naciągacz który tu kiedyś był , to ktoś mógłby pomyśleć że piszesz o mnie , ale mam nadzieje że tak nie jest ,ale wiesz co luk --szkoda mi cie--.


Co tu się qrwa odpierdoliło???
Kowall dobra odpowiedź
Awatar użytkownika
Baran
 
Posty: 763
Rejestracja: Pon Gru 21, 09 20:00
Miejscowość: Legnica

Re: Wykonam różne części do trike.

Postprzez winda » Pią Sie 17, 18 10:08

Luk. Zacznij pić lepsze gatunkowo
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
winda
TRAJKERS
 
Posty: 12234
Rejestracja: Sob Kwi 25, 09 17:31
Miejscowość: LUBLIN

Re: Wykonam różne części do trike.

Postprzez pawlikTrike » Pią Sie 17, 18 13:03

To jest odpowiedź do innego kowala i w dodatku z 2010 roku, tak jak odpowiedzi w trzech innych tematach. Ktoś dla draki( albo i nie)zmienił datę posta i tak wyszło, że to pisane dzisiaj, a posty są stare też na początku byłem w szoku o co chodzi
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
Awatar użytkownika
pawlikTrike
TRAJKERS
 
Posty: 6417
Rejestracja: Czw Sty 28, 10 12:43
Miejscowość: Gdańsk/Gdynia/Kielno
Krótki opis: TRAJKERS

Re: Wykonam różne części do trike.

Postprzez krobia » Pią Sie 17, 18 13:29

pawlikTrike napisał(a):To jest odpowiedź do innego kowala i w dodatku z 2010 roku, tak jak odpowiedzi w trzech innych tematach. Ktoś dla draki( albo i nie)zmienił datę posta i tak wyszło, że to pisane dzisiaj, a posty są stare też na początku byłem w szoku o co chodzi

No i zagadka rozwiązana...ja od rana nie wiedziałem o co tu lata.
Pawlik wpadł i pozamiatał....ale nie dokonca :roll:
Teraz mosisz rozkminiac kogo Tr, ymajta się takie zarty :twisted:
z partyzanckim pozdrowieniem
http://www.youtube.com/watch?v=F2fYUMWZLL0
Awatar użytkownika
krobia
 
Posty: 2904
Rejestracja: Nie Kwi 11, 10 11:31
Miejscowość: Krobia k.Torunia

Re: Wykonam różne części do trike.

Postprzez Sulkyrider » Pią Sie 17, 18 16:29

To się pojawiło w nocy. Bot podbił stare posty, które wyświetliły się jako nowe, czy jakoś tak. To się zdarzyło już kilka razy, nie bardzo rozumiem mechanizm tego zjawiska.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
Sulkyrider
TRAJKERS
 
Posty: 11594
Rejestracja: Wto Cze 17, 08 19:05
Miejscowość: Poznań od strony Azji
Krótki opis: Rekwizytor

Re: Wykonam różne części do trike.

Postprzez Czarek-trike » Pią Sie 17, 18 19:37

kowall napisał(a):Hmm Luk .......jak by nie to że ja piszę się przez dwa L L --kowall-- a nie przez jedno L --kowal- jak ten jebany naciągacz który tu kiedyś był , to ktoś mógłby pomyśleć że piszesz o mnie , ale mam nadzieje że tak nie jest ,ale wiesz co luk --szkoda mi cie--.

Kowala przez jedno L z lubuskiego niech chuj strzeli :wink:
Albo grubo-albo wcale ;)
Czarek-trike
 
Posty: 8013
Rejestracja: Czw Maj 22, 08 17:13
Miejscowość: Wałcz

Re: Wykonam różne części do trike.

Postprzez Arek » Sob Sie 18, 18 05:11

Sulkyrider napisał(a):To się pojawiło w nocy. Bot podbił stare posty, które wyświetliły się jako nowe, czy jakoś tak. To się zdarzyło już kilka razy, nie bardzo rozumiem mechanizm tego zjawiska.

Jak totolotek. Chybił - trafił. Ale zaskoczenie jest :lol:
Awatar użytkownika
Arek
TRAJKERS
 
Posty: 2253
Rejestracja: Nie Maj 29, 11 19:25
Miejscowość: Żnin

Re: Wykonam różne części do trike.

Postprzez rożek » Sob Sie 18, 18 20:26

Arek napisał(a):
Sulkyrider napisał(a):To się pojawiło w nocy. Bot podbił stare posty, które wyświetliły się jako nowe, czy jakoś tak. To się zdarzyło już kilka razy, nie bardzo rozumiem mechanizm tego zjawiska.

Jak totolotek. Chybił - trafił. Ale zaskoczenie jest :lol:

Ale ewidentnie boot lubi Luka - pewnie razem oglądali pornosy na necie :lol:
rożek
TRAJKERS
 
Posty: 2371
Rejestracja: Pią Wrz 11, 09 20:35

Re: Wykonam różne części do trike.

Postprzez Czarek-trike » Sob Sie 18, 18 20:32

rożek napisał(a):(..)
Ale ewidentnie boot lubi Luka - pewnie razem oglądali pornosy na necie :lol:

ale tylko te z azjatkami :mrgreen:
Albo grubo-albo wcale ;)
Czarek-trike
 
Posty: 8013
Rejestracja: Czw Maj 22, 08 17:13
Miejscowość: Wałcz

Re: Wykonam różne części do trike.

Postprzez krobia » Nie Sie 19, 18 10:19

Czarek-trike napisał(a):
rożek napisał(a):(..)
Ale ewidentnie boot lubi Luka - pewnie razem oglądali pornosy na necie :lol:

ale tylko te z azjatkami :mrgreen:

Azjatki nieaktualne, przezucili się na kozy!
z partyzanckim pozdrowieniem
http://www.youtube.com/watch?v=F2fYUMWZLL0
Awatar użytkownika
krobia
 
Posty: 2904
Rejestracja: Nie Kwi 11, 10 11:31
Miejscowość: Krobia k.Torunia

Re: Wykonam różne części do trike.

Postprzez adaśko » Nie Sie 19, 18 11:20

Ja się zastanawiam dlaczemu jeszcze takie tematy zaśmiecają forum ?
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
adaśko
 
Posty: 3693
Rejestracja: Sob Kwi 10, 10 13:08
Miejscowość: Gdańsk
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!

Poprzednia

Wróć do Reklamy i oferty naszych usług



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: szczepan oraz 1 gość